fredag 5. oktober 2007

På tide med nytt innlegg..

Ja kan ikke skryte av aktiviteten på bloggen min for tiden! Etter hektisk flytting, skolestart og deilige solskinnsdager så blir det nok litt hyppigere aktivitet her! Vi har ennå ikke fått internett hjemme så jeg må spasere 10 meter til foreldrene mine for å være på "nett". Hadde aldri trodd at jeg skulle klare meg uten dataen, ikke at jeg er noen "datanerd" akkurat, men det er jo greit å sjekke mail og nyheter og blogg.. sånn et par ganger om dagen. Det har det blitt helt slutt på, merkelig hvor mye kabal fedre kan spille altså!!
Vi har som sagt i tidligere blogg blitt sørlendinger igjen, og stortrives med den avgjørelsen, bortsett fra at vi bor i en leid leilighet til vi kan flytte inn i huset vi har kjøpt. Det går greit nok, men er veldig rart med så lite plass, skikkelig simple living ihvertfall!
Fikk tatt meg en Danmarkstur med vår eldste sønn for et par dager siden, han hadde så veldig lyst til å ta danskebåten. Det er mange år siden jeg har hatt en opp-ned tur, og får å si det sånn, jeg har ikke gått glipp av noe! Guttungen synes ihvertfall det var stas, og mor fikk kjøpt seg noen nye lipgloss så var bra det. Fant en interiørbutikk i Hirtshals som så kjempefin ut, men den var selvfølgelig stengt på onsdager, hmmm var ikke helt fornøyd med det nei! Fikk handlet inn en krone fra Chic Antique som jeg ønsket meg i en annen butikk, så jeg fant noe på den timen båten var i land.



Ellers så åpner Anniche sin butikk "Annas rom" i nabolaget! Jeg gleder meg til det, blir ikke langt å gå for litt inspirasjon og litt nytt til huset. Har allerede fylt opp noen handlekurver fra butikken hennes de siste ukene.. Et lite utvalg kommer her:



Regner med at det blir ganske mange innkjøp til ja..men men!

Ellers vil jeg ønske dere som er innom en god helg, og tusen takk til dere som har lagt igjen kommentarer til tross for liten aktivitet!




3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Kjekt at du er tilbake! :)
Så heldig du er som kan besøke butikken til Anniche, når den åpner! :)
Lykke til med klargjøring av nytt hus.
God lørdag og fortsatt god helg til deg.
Klem.

Helene sa...

Hei
Hadde tenkt meg innom Anniche i dag, men hun hadde langdag i dag og da åpner hun ikke før 4, og
det hadde jo selvfølgelig gått meg hus forbi. Fikk jo sett i vinduene, og DER var det mye fint!
Blir nok en tur innom neste gang
jeg skal til Kristiansand.
Kjørte fra Vågsbygd mot Langenes i dag. Hadde aldri vært der før. Et helt utrolig idyllisk sted dere bor på.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hit har jag hittat genom cybervärlden. Kikar på fina inredningsbloggar!!

Vilken vacker o romantisk krona...skulle va fin atta sätta ett ljus i!!