onsdag 8. august 2007

Prosjekter



Her er bordet fra Finn kommet så langt som til hagen.. Det var for bredt til at vi fikk det inn døra så da ble det plassert ute. Vi skal jo uansett putte det i flyttebilen om noen dager, men satser på at vi får pusset og malt det til da. Jeg har egentlig lyst til at mannen i huset skal gjøre jobben.. merker jeg er litt lei av maling for tiden. Jeg har liksom bare lyst til å få det gjort! Regner med at han tilbyr seg i bytte mot en bedre middag eller to!























Nå har vi endelig hatt litt sol! Det er så skjønt å tusle rundt i hagen barføtt!

I morgen blir det tur til IKEA, vi bor bare ti minutter unna så det bli en del turer dit i løpet av året. Vi skal kjøpe en masse ting til leiligheten, mye styr å skulle kjøpe møbler til en leilighet i tillegg til huset. Moro å finne ut av hva man vil ha og sånn, men det er alltid styr å finne det i butikken og stå i kø etc. Lurer på om jeg skal sende med mannen en lapp i stedet.. :-) Da blir han nok glad!

Har bestemt meg for hvit Ektorp jeg også.. Regner med at familien tror jeg er gal, men ser jo at andre kan ha hvit sofa og små barn. Vi får bare bruke vaskemaskinen litt ofte. Den er jo utrolig billig også så er jo ikke den største utgiften uansett.


1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig bord dere har fått fatt i, skjønner at det er litt styr når dere skal møblere både leilighet og hus samtidig, men er jo en grei måte å bruke det en har....he,he...

Jeg har hatt hvit Ektrop i mange år, og jeg tror trekkene må ha vært vasket minst 100 ganger, like fin...så det skal du ikke være redd for!