torsdag 2. august 2007

Da var det sørlandet igjen..

I dag har jeg tilbrakt dagen i bil. Er alltid spennende å kjøre fra oslo til kristiansand alene voksen med 2 små barn i bilen. Det gikk utrolig fint heldigvis, var ingen skrik fra ettåringen engang, det må være ny rekord for mitt barn ihvertfall! Det eneste som var en smule plagsomt er å måtte høre på Elias cd'en 3 ganger og Kaptein Sabeltann var vi gjennom VELDIG mange ganger. Men Hiv o'hoi er veldig mye bedre enn hyling!
Har ennå ikke noe morsomt å vise fra hjemmefronten, men har funnet noen søte ting på nettet som ser ganske enkelt ut å lage til "pønt" hjemme. Synes disse hjertene her var ganske fine:




Og hvis man er skikkelig i det romantiske hjørnet kunne jo dette være passende! (måtte nesten laget det på engelsk for "Kjærlighet" hadde jo vært et skikkelig prosjekt!)




4 kommentarer:

FO - 2 sa...

Takk for besøk på bloggen min.
Hjertene dine er nydelige. "LOVE" er ett fint og internasjonalt ord. Søtt! :)
Bra at kjørturen gikk fint med de to små.
CD`er og lydbøker er kjekt å ha med på slike lange turer.
Liker forresten bloggtittelen din veldig godt. Vise ord.
Fin kveld til deg! :)
Klem - Ida.

FO - 2 sa...

Linker til deg jeg forretsen og håper at det er greit. :)

Elin sa...

Hei Ida!
Takk for "linken", veldig hyggelig det! Er veldig fornøyd med bloggtittelen, er viktig å nyte hver dag, glede seg over de små ting. Du har jo ikke så verst bloggtittel du heller da :-)

klem, Elin

Anonym sa...

Så koselig blogg du har. Tror ikke jeg har vært innom her før. Ser du skal flytte til sørlandet fra Oslo, det blir jo litt av en overgang...men Kristiansand er en utrolig koselig by, deilig klima er det også! Jeg syns ideen med å male bordet i høyglans svart er helt glimrende. Jeg har nesten alle møblene mine hvite etterhvert og det blir litt blast, kjempefint når man får noen kontraster også... Ha en fin dag med de små og hils Kaptein Sabeltann!!