tirsdag 31. juli 2007

Jippi!!

I dag har jeg fått kjøpt vitrineskap og spisebord.. jippi, jippi! Er så utrolig deilig å få noe i boks. Som jeg har skrevet før så skal vi bo noen måneder i leilighet før vi flytter i hus, imens vi beholder huset vi har nå pga at mannen skal pendle.. Litt innviklet, men vi trengte ihvertfall nye møbler til leiligheten også..


Dette bordet fant jeg på Finn i stad, ikke det fineste bordet men til 250,- var det ikke så vanskelig å bestemme seg. Tror jeg skal male det i svart høyglans ( jeg kan ikke ha alt hvitt..hi hi) så blir det vel bra nok for en kort periode tenker jeg. Vi har trålet møbelbutikker uten å finne noe jeg synes passer både i leiligheten og det nye huset så da kan jeg klare meg med dette til jeg finner drømmebordet. Er heller ikke så veldig inspirerende å lete etter møbler med 2 gutter på slep som bare hater å gå i "kjedelige" butikker.
Jeg fikk også kjøpt vitrineskap på et lite butikksenter i nærheten av der vi bor. Et hvitt, litt shabby fra Home Art. Det får jeg hjem imorgen så da skal jeg ta litt bilder etterhvert når servise og sånn har kommet på plass.
Så alt i alt har det vært en strålende dag, sol har vi også hatt (føler jeg har tendenser til shoppinggal her!..alt er bra når jeg har fått meg noe nytt..ja ja, det er vel flere som har det sånn..he he).

1 kommentar:

Mia sa...

Så fint bord du har fått tak i på Finn da, jeg synes det var stilig, og så til 250,- da. Enda stiligere blir det med svart maling, tenker jeg (for jeg tenker akkurat som du, alt skal jo ikke være hvitt heller...) Spennende med nytt vitrineskap også, gleder meg til å se bilder.