søndag 29. juli 2007

Skulle ønske jeg var dansk..

Jeg MÅ ha et nytt vitrineskap! Men det er neimen ikke så lett å finne et som faller i smak.. bortsett fra i Danmark. Synes alle nettsider jeg besøker har et vitrineskap som jeg kunne dødd for, pluss at det er til en overkommelig penge.. Det nærmeste jeg er kommet noe jeg liker her koster nesten 20 tusen. Ikke så veldig lett å overtale mannen til at det er vel verdt pengene.. Trenger ikke prøve på det engang! Så hvis det er noen som titter innom her som har sett et vidunderlig vitrineskap så er det bare å gi beskjed! Jeg ønsker meg et med glassdører hele veien som er veldig enkelt og ikke furu eller bondefarger.. Tror jeg må sette meg på danskebåten og emigrere fortest mulig :-)






Dette fra petit Siff synes jeg er veldig fint, men det kunne gjerne vært hvitt eller nydelig i turkis/mintgrønt.. Ender vel opp med noe fra Ikea tenker jeg!


Ellers så har jeg akkurat sett denne filmen.. Kan ikke si at jeg direkte SÅ hele filmen, for store deler ble tilbrakt med hodet godt nede i genseren og en finger i øret imens mannen min måtte fortelle meg hva som skjedde.. er blitt så lettskremt med alderen at det er helt flaut! En ting er ihvertfall sikkert: jeg Skal ALDRI noensinne overnatte alene på hytta.. Ikke sjans for det! Godt jeg er skikkelig elendig på ski og må holde meg i løypene.. Kan egentlig ikke si om filmen var bra eller ei siden jeg var mest inne i genseren :-)

Jeg ønsker alle en fin uke, måtte det bli sol og skikkelig varmt!




1 kommentar:

Olstad sa...

Så fin blogg du har jeg fant den i dag via Annicke sin blogg. Jeg er jammen enig med deg i at det er mange flotte skap i danmark. Det samme gjelder bokhyller. Jeg vil gjerne ha noe annet enn billy IKEA men jammen vet jeg ikke om det er det beste.

Kommer innom bloggen din på nytt jeg.