mandag 23. juli 2007

Mitt første innlegg..



I mangel av solskinn i sommer har det denne helga blitt tilbrakt mange timer på nettet. Ikke egentlig så dumt det, for jeg har funnet kjempemange flotte interiørblogger som jeg ikke ante eksisterte før nå! Er veldig glad i shabby chic og fransk landsstil, og har fått en tonn med nye ideer til prosjekter. Sitter her og har til og med lyst til å begynne å strikke! Det er noe som ingen som kjenner meg ville ha trodd. Mine sy og strikke kunnskaper er ikke av de store, det mest avanserte de siste årene er å sy fast noen sølv"knapper" på bunaden..ikke de helt store greiene altså! Men nå blir det kanskje en orden på det også??
Jeg kan selvfølgelig ikke finne kabelen til kamera akkurat nå så det første bildet i bloggen min blir et blomsterbilde fra parken utenfor Les Forum des Halles i Paris hvor jeg var i april. Bare elsker Paris! Er verdens koseligste by, og det gjør jo ikke noe at den er fylt med nydelige butikker, vakre bygninger og deilig mat!
Hvis noen har lyst til å kommentere bloggen min er det veldig hyggelig!

Ingen kommentarer: