torsdag 26. juli 2007

Koselig med lys..

Sitter og koser meg med tente lys i stua, barna er i seng. Utrolig deilig når kvelden kommer, særlig når det er sommerferie og man må leke barnehagetante selv. Må bare innrømme at jeg begynner å bli en smule lei av å leke med lego, lage morsomme luncher og gå på handlesenter. Sol hvor er du?? Huset lukter ihvertfall deilig av geranium, jeg putter litt geraniumolje fra L'occitane i vaskevannet og det dufter så godt og friskt. De har den i mange dufter så imorgen skal jeg av og kjøpe lavendeloljen..

Vi er på flyttefot så har nesten alle mine fine ting i esker så det er liksom ikke så mye å ta bilde av innendørs.. Etter at jeg har sett på alle de utrolig fine hagene i andres blogger så er det egentlig ikke så mye fint å ta bilde av utenfor heller :-), men jeg prøver meg med noen søte blomster fra hagen.. Vi har vært bortreist nesten hele sommeren så alt jeg plantet har sett bedre dager for noen måneder siden. Litt kjedelig, neste år må jeg ordne meg med "barnevakter" til blomstene!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen med blogg. Jeg er ganske ny jeg også, men fin blogg du har. Deilig med dufter i vaskevannet. Kan også anbefale Durance sine produkter som fås kjøpt hos flere av nettbutikkene; Annas rom, Mollys heaven....

Mia sa...

Hei Elin! Koselig at du besøkte bloggen min her forleden og takk for din hyggelige kommentar. Det er alltid koselig å oppdage nye blogger og bloggere. Morsomt, dette her med blogging. Gleder meg til å følge med bloggen din.

Anonym sa...

Hei Elin :)

Ja, det er deilig med godlukt i huset . Selv sverger jeg til Durance produktene som Toril her skriver jeg selger i butikken:)
Å vaske huset med lavendel gir en herlig følelse altså , og noen spray med lavendel av og til ...mmmm.
Ellers er jeg også storforbruker av duftlys, og min absolutte favoritt er cotton flower fra Durance.

Ja, jeg skjønner hva du mener om denne sommeren. Det har jo ikke vært den mest barnevennlige ever liksom ,hihi! Det er skikkelig slitsomt - mine gutter , en på 2,5 og en på 1,5 er litt preget av det ja....mye energi som skal ut , som ikke kommer ut!!
Oj, oj mammaen og pappaen er sliten.

Skal du flytte tilbake til "bygda" her nå eller?
Om så , da må u ta deg en tur innom Annas lille , lille showrom emgang .
Fortsatt god helg og lykke til med flyttingen .

Klem fra Anniche

Elin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.