lørdag 28. juli 2007

Salg!

I dag har jeg vært og "småhandlet" litt i interiørbutikker..Er jo salg mange plasser så da er det utrolig vanskelig å ikke handle litt.. Vi skal som sagt flytte og holder på å pakke ned ting så mannen min mener jo absolutt at jeg skal vente med nye innkjøp til vi har flyttet, men klarer ikke helt å unngå å spe på flyttelasset.. I dag har jeg vært på "Gult" på Lilleaker, og der var det 30% på alt interiør.. Handlet litt lysestaker (lyder kjent?? Regner med at lysestaker er noe alle kjøper for mange av ja..) duftlys etc, og en sånn lysranke med blomster som jeg har sett i flere interiørblader. Har tenkt å feste de bak senga på en rammme av et eller annet slag... Får ikke overført bilder til dataen pga av den ledninga jeg ikke finner.. Regner med at det er en av guttene som kanskje har brukt den til å lage seil til ei skute eller noe sånt.. Får tråle barnerommene og kikke..


Var også innom Bolina på Stabekk og Mols i Sandvika for et par dager siden så nå får det kanskje være nok saker og ting for en stund. Jeg kjøpte et par svarte puter på Mols. Kjøpte en del hvite puter på Zara home i sommer så tenkte jeg kunne ha noen svarte til å bytte med hvis jeg skulle bli lei av hvitt. Så ble det disse sølvrosene som egentlig er knotter, men jeg har tenkt å bruke de i en adventsstake. Så spørs det bare om jeg husker at jeg har de når det nærmer seg jul :-)



Synes de svarte putene var ganske fine, den bakerste er Lene Bjerre, den andre vet jeg ikke. Fikk begge for 200 og det synes jeg var et godt kjøp!

1 kommentar:

Gunhild sa...

Hei! Må jo innom og si hei til en ny sørlending i bloggverdenen. Fant deg via Anniche...Så spennende med flyttingen. Og at du blir nabo med Anniche er jo morsomt.