tirsdag 24. juli 2007

Drypp, drypp..



Sola tittet av og til ned gjennom skyene, men nok en dag med regn. Skal dette aldri ende? Så øverst på ønskelista mi nå står et par av disse supertøffe støvlene! Så hadde jeg ihvertfall vært litt fashionable i ruskeværet! Sol er forresten nummer en på ønskelista, men det skjer nok ikke på en stund..

Det er jo uansett deilig å slenge seg ned i sofaen med en stor kopp te og høre på dryppene utenfra, ikke så galt at det ikke er godt for noe.

Har vært en tur på Fretex i Ullevålsveien i dag for å lete etter det som skal bli mitt nye plantebord, men kom ikke hjem med noen ting. Hadde med meg min eldste sønn som mente det var en butikk med veldig mye stygt i.. Så han var bare glad for at vi ikke dro med oss noe hjem derifra. Letingen får fortsette, jeg finner nok noe snart. Har fått fullstendig dilla på mintgrønt så må finne noe jeg kan male i den fargen snart..



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaa de støvlene er kanonkule!
Som skoselger i MANGE år shar jeg svært vanskelig for å overse slike godbiter , hihi!

I dag kom iallefall solen og det var energi i hver og en stråle;)

Klem

FO - 2 sa...

Hei. Og velkommen til "Bloglandia". :)
Det er trivelig her. :)
My einspirasjon å hente.
Flotte støvler som er kjekt å ha denne sommeren ja....
Siden du elsker shabby chic stil, så vil jeg anbefale bloggen til Hulda, "Huldas verden".
Se linkliste i bloggen min.
Kos deg og god dag.
Ida. :o)